Brrr

Vet inte om det har med "valet" som var här i veckan att göra, eller om det är något lokalt fel men vårt internet har bivit enerverande segt. Tänkte att vi skulle lyssna på den senaste P3 dokumentären till frukost, var ju inte så svårt att besluta sig för en ny undehållning när man ser denna nerladdningstid...!
 
 
Tydligen ska inte den nya ledaren gilla internet och underhållning så känns inte helt omöjligt att han skulle ha ett finger med i spelet här...
 
Jag har försökt att byta till mig 1 & 5 öres sedlarna här i ett par veckor nu, har förstått att de inte görs längre så finns inte så många kvar. Ana därför min lycka när jag var och handlade frukost i morse och fick båda två! Vet inte vad jag ska göra med dem, men visst är de fina!
 
Det har regnat sedna i onsdags här, får ju Göteborg att framstå som paradiset på jorden! När det regnar i november här är det kallt, rått och fuktigt överallt - man kan liksom inte stäna det ute. Vi har det ju ganska bra som i alla fall kan sätta på ac och ta en varm dusch. I varje korsning står det däremot trafikvakter i ur och skur som garanterat inte kommer hem till en lägenhet med ac och varmdusch, var nära på att gå ner med en termos varm choklad i går till dem. Fy 17 vilka månader de har framför sig nu.
 
Ska fortsätta regna hela helgen så känns bra att vi inte har något planerat förutom ett besök på tygmarknaden för att hämta Tobias smoking och ett besök på lampmarknaden för att köpa två lampor till sovrummet i Sveirge. Kan bli så att vi inte går utanför grinden utan stannar hemma och plöjer vårt dvd lager och poppar popcorn..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0