Dags att börja staka!

I söndags var det dagen D, jag hämtade min brudklänning! Alla ni som gift er, ni har haft jätte fina klänningar men min är något i hästväg. Herre gud så snygg den är! Till alla er som tror att jag kommer lägga upp bild på den kan ni glömma det, det här är så nära ni kommer att komma den på ett bra tag fram över!
 
Tobias handlade också i söndags, mest för att få posa tror jag! 
 
På alla kinakrogar i Sverige hittar man en sån här lite katt, självklart gör man det även här. Nu har det gått mer än ett år och varje gång jag ser dem undrar jag vad de är bra för, kan kanske vara dags att fråga någon snart så jag slipper undra!
 
Nu vet man att det snart är Sverige som gällde, idag fick jag ett mail om att det var dags att anmäla sig till ICAs inför Vasaloppet läger. Är ingen inbiten skidåkare men kan inte vänta tills jag får spänna på mig skidorna och ge mig ut i spåret i Harsa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0