Humoristisk lördag

Aftonbladet har en ny humorsite, Helt normalt, enligt dem själva ska det vara Sveriges roligaste huomrsite. Fram till idag har siten vart mega konstig, jag och Tobias har verkligen försökt skratta åt skämten som dagligen uppdateras. Men idag vände det, eller så har vi vant oss, skrattade så jag grät idag. För alla er som nu klickar er in och tycker att den är svintrist och undrar vad för sjukt humor vi har så vill jag alltså påpeka att det tog närmare 2 veckor tills vi började skratta.
 
 
 
 
Min facebook vägg lider just nu av späm från alla som gillar bilder i stil med "Gilla denna om du var barn på 70-talet" "Gilla om du också tycker synd om fattiga människor". Idag såg jag dock en som gav mig ett gott skratt
Pappa, ta det inte personligt.
 
Fortsätter i humorns tecken så som utlovat igår. Här är helgens kampanj på vårt lokala apotek
Have a nice day!
 
Våra grannar har skaffat ny bil
Den ser ju inte mycket ut för världen men jag lovar er, det är den fetaste partybuss jag någonsin sett. Kan vara den enda jag sett också, men tänker mig att ingen kan vara fetare än denna. Tycker också att "fet" är ett fult ord, men hittar inget substitut, denna var verkligen fet. Vi mötte dem när de kom hem en kväll, chauffören kommer och öppnar dörren åt vår granne så jag stannade och glodde med öppen mun. Bilen är klädd med vita heltäckningsmattor, inkl. väggar och tak, musikanläggning klädd med kristaller, champagne att bada i, tv, skinsoffor, tingel tangel, you name it. Och där kom han och han fru ut klädda i kostym och med kassar i händerna. Kan inte vara många som åker i en partybuss till sitt 9-5 jobb men dessa verkar verkligen göra det, vad är hemligheten? Här sitter vi och tittar på en prisvärd Ford eller Skoda, jag vill också ha en partybuss till jobbet!  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0