I want meatballs tonight, meatballs tonight!

Nu när vi har bytt kontor så sitter vid 15min med taxi till IKEA, visste inte att det var SÅ hajpat men köttbullar är verkligen the shit. I går hade kineserna på mitt kontor åkt dit för att äta lunch. Tydligen är det så fullt så man får köa för ett bord i typ 20 min kring lunchtid - men det är det tydligen värt för lite köttbullar! Sa idag att det inte är så svårt att göra köttbullar själv, de tittade förbryllat på mig, lutade huvudena och sa hur gör man det!? Förklarade pedagogiskt och samtliga sken upp, ser fram emot att de deras matlådor om några dagar! Köttbullemania! 
 
Helgens fynd bland affischshopparna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0