JAAAAA!!

V lyckades klämma ner precis så mycket att vi får med våra kartonger hem med flyg! Det innebär att vi får sätta ihop våra nya bord och stolar samt hänga upp våra lampor redan om 2 veckor - istället för om 2 månader!! Fasiken va bra vi är! 
 
Torsdag idag, pankaksdagen får bli pizzadag. Hällregnar ute så ju närmare hemma middagen finns desto bättre, taxi i regn och Shanghai är den sämsta kombon jag någonsin upplevt. 
 
Jag behöver hjälp i Sverige med två saker:
1. Jag har jobb när vi kommer hem, men ser mig om efter en annan tjänst. Så känner ni någon som behöver folk efter årsskiftet inom marknad & varumärke i Stockholm så säg gärna till. Fin belöning utlovas till bästa tipsare! 
2. Vi är på jakt efter ett runt matbord, det får gärna vara av den äldre, typ 80-tal, lite nättare modellen och helst med en iläggsskiva. 
 
I övrigt händer det inte så mycket här de sista dagarna, känns som att vi fasat ut oss lite för tidigt och nu bara går och väntar på att det ska bli onsdag. Tänker ju att vi borde ta vara på tiden och maxa kvällarna här, men känner liksom inte för det - vi har gjort det här nu. Kan bli så att vi om en vecka beställer en lunch på Riche - köttbullar och gräddsås, smaklökarna löper amok bara vid tanken! 
 
I går såg vi en underbar film, TED. Såg att den går på bio i Sverige nu, om ni inte har sett den gör det. Kanon kul och inte alls som man kanske tror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0