Trött

David, som jobbar från USA tillsammans med Tobias hade en "sätta ihop lådor tävling" i lördags, som sanna förpackningsproffs tycker man ju att de borde gått undan men icke, 2 min tog det för David som var snabbast. Tobias tejpade dessutom ihop sin låda upp och ner..! 
Men nu har vi fyllt våra 4 lådor så nu får det inte bli mer! Vårt liv i 7 väskor och 4 kartonger, känns rimligt. 
 
Vi hade sushibonansa hos i lördags, himla trevlig och jag hade på mig mina genom tiderna mest festliga byxor.
Hade hoppats att de skulle vara lite bra då jag trotts allt köpte dem från H&Ms limiterade designkollektion, men nej. Så fick bli en reklamation igår, tråkigt för jag gillade dem verkligen!
 
Söndagen spenderade vi annars på Hyats brunch, massor av champagne och god mat så är inte helt pigg i dag. Men det var det värt! Ikväll hoppas jag att vårt bord och stolar kommer!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0