Vad har du på ditt skrivbord?

På ett skrivbord i sverige kanske man hittar en kaffekopp, ett kort på personens barn, ett äppleskrutt och några pennor. Detta har mina kollegor på sina skrivbord
En tekopp stolek hink med tillhörande värmeplatta som man värmer genom en USB kontakt
 
Vid första anblicken ser det ut som en take-away mugg. Det är en luftfuktare som de sitter med precis under hakan så att huden i ansiktet håller sig fuktig och smidig. 
 
Det är ju inte på skrivbordet men ovanför ingången hänger det en akvarium 7m upp. Fråga mig inte hur man matar dem...
 

Efter att ha läst spaltmeter om hur revolutionerande och bra den är har jag nu laddat hem triologin
Återkommer med betyg.
 

Helg igen, vi ska börja packa för att se hur många väskor vi behöver. Blir spännande! På söndag ska jag även hämta min brudklänning, DET ska bli spännande!! 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haha komiskt! Tycker även vodka-flarran ser lite oroande ut..kram

2012-11-02 @ 09:03:57
URL: http://yvonneandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0