Fin fint!

Jag vill åka till Comosjön, någon som har varit där som kan tipsa?
 
Blev bara jobb och träning i går så har inte så många kul bilder att dela med mig av, men hittade lite kul på nätet.
Skulle ju nöja mig med ett glas bara för att få sätta paå korken på flaskan igen. 
 
Vi "behöver" ett nytt köksbord hemma, gärna runt eller ett i lustig form, precis som detta! 
 
Bara för att jag hittade detta känner jag att tja, varför inte ett nytt soffbord också!?
 
Ska till tygmarknaden foör att haämta klaäderna till helgen, kanske slinker ner en saån haär daå. Vem vet!
 
Verkar som att hela Sverige har tittat på Torka aldrig tårar utan handskar, för er som inte gjort - se den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0