Galna gäster

Tala om att ha haft gäster som har maxat sin tid i Shangahi! I går var det deras sista dag, vi lämnade hemmet kl 09, de kom hem kl 20.30, jag och Tobias gav upp vid 16. Shopping shopping shopping! Och såklart massa god mat och snygga barer! 
 
Kan ju vara på grund av slutkördhet som båda jag och Tobias är hemma idag och mår halvbra, eller så är det för den trevliga luften vi har haft de senastea dagarna...
Läskigt, känns otroligt bra att flytta hem nu..! 

På en bar blev killarna blåa på bild, skumt..
 
 
På den gamla jazzbaren hade gubben så gamla trummor att han hade tejpat dem, se trumman längst ner.
 
Hann såklart med lite skönhet
Detta kommer jag sakna när vi flyttar hem...
 
Och såklart lite glasögon
 
Mest nöjd är jag över min nya väska!
 
Hittade en jätte kul jobbannons i går!
 
Nu jobb och rehab.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0