God dag Yxsskaft

Eftersom vi ska gifta oss klickade jag saklart upp Aftonbladets artikel Så fixar du ett budgetbröllop. Hade ju såklart hoppats på några bra tips, men det här var verkligen botten på botten av tips
 
Nehe, kan man? Trodde det var gratis att sätta ihop en frisyr. 
 
Kan man säkert göra, eller så gör man det inte.
 
Om man nu bor så stort har man säkert råd men både frisör och resa. 
 
Det värsta är nästan detta:
Eftersom vi bor i Stockholm har vi inte råd att gifta oss här, ni är därför välkomna på vårt bröllop i Flen, ni står för bensin/tåg, övernattningar, ev barnvakt, present och finkläder. Vi däremot kom skitbilligt undan! Hoppas ni kommer! 
 
Tips till alla som ska gifta sig, använd lite sunt förnuft & fantasi så ska ni se att det blir bra mycket bättre än med Aftonblades artikel.
 
Star struck som man är blev jag dock lite glad när jag såg en gammal klasskompis på Aftonbladet
 
Det är ingen hemlighet att jag ogillar allt med siffror starkt (förutom lönen såklart). Detta är därför humor på högnivå enligt mig
 
Om jag får barn någon gång måste jag ha en sån här pall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0