Gul ost

Idag bytte jag kontor, det nya är ljust och fint med alla Kosta Boda & Orrefors produkter fint uppställda i ett showroom. Ana att det rycker i shoppingnerverna! Något det inte rycker i däremot är det enda lunchhaket jag hittat på 1km radie.
 
Har jag inte haft matlåda förr så är det verkligen dags nu. Ja, bordet med de blå pallarna är det enda som finns och ris med kål är det enda man kan beställa. Eller så är det ett sätt att komma i form till jul, finns ju ingen affär i närheten heller. Förstå hur snärt jag kommer vara efter 1 månad med ris! Hmmmm...
 
För att förstå hur långt bort kontoret ligger så visar jag vyn ut från t-banan när man har åkt två stationer närmare stan. Tar det som ett tecken, det är så dags att åka hem!
 
På tal om hemfärd, måste ju ha ett jobb när jag kommer hem. Det kan verkligen bara vara jag och en handfull till som får gåshud när man öppnar mailboxen och läser denna rubrik.
 
Customer Marketing Manager låter ju snajdigt, men det är ju när man läser att det är för gul ost som hjärtat slår ett extra slag! Tänk vad kul att få basa över era åsikter om ert pålägg på frukostmackan eller toppingen på tacosen, dra mig baklänges vad bra jag skulle vara på det! Chefen för tjänsten heter Cecilia Sundquist och är det någon som känner henne får ni mer än gärna säga till mig! 
 
Nu veckans PT pass, lika fruktansvärt varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0