I LIKE NONSENS

Igår hittade jag världens minsta kontor/butik
Det syns inte så bra, men ni ser den vita väggen där inne- där tar kontoret slut. Det är alltså typ 2.5 m långt och axelbrett. Som ni ser går inte den vita väggen hela vägen ner till golvet, på golvet där står det därför en säng - sen är det slut. Och här klagar jag på att jag inte kan skjuta in min kontorsstol under bordet..!  
 
Imorse till frukost scrollade jag igenom FB, verkar ju ha missat en riktigt spännande match igår!
Älskar när personer som framstår som rätt trista visar att de kan ha kul på riktigt! Tänk om man kunde få se kungen skratta så han får tårar i ögonen eller Victoria säga något som inte låter som det kommer från en bandspelare innanför jackan. Kanske dra ett riktigt torrt skämt, det skulle vara kul! 
 
Nu till dagens nätfynd
Om jag hade en bil skulle jag lätt skaffa denna uppvärmda isskrapa! 
 
Det här med feminism, jämnlikhet och hen... Jag är kluven, såklart jag vill ha lika mycket lön för samma jobb som en kille gör. Men jag trivs när vi går ut och äter och Tobias betalar och killarna låter oss tjejer gå ur hissen först. Jag vill inte mecka med bilen men byter gärna soffkuddar, jag gillar att baka medan Tobias skruvar och spikar. Och det här kan jag ju få äta upp när jag själv blir mamma, men jag hoppas jag får en riktigt grabbig kille och en tjejig tjej! Sen kan de ju få bli homosar, inget emot det - men jag kommer i alla fall inte fråga min son om han vill ha prinsessklännning eller Batmandräkt.
 
Jobbar mycket på att hitta lampor att köpa med oss hem nu, tänk om man skulle hitta denna. Vakna och tända den i sovrumsfönstret sen skulle ju vilken dag som helst bli magisk!
 
Ibland är det tur att jag inte bor i USA, herre gud vad jag hade klickat hem smarta saker då!
 
Sist men inte minst, skönhetsprodukter är inte något jag intresserar mig vidare mycket för men när jag såg denna blev jag hemskt sugen!
 
Bara för att den är så fruktansvärt söt
 
 
Nu jobb, sen veckans PT mass med tjejerna! Dagens tema, erase love handles - gillart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0