Jag blir inte klok

Jaha då var det pannkasdagen igen. Finns det fortfarande familjer som äter pannkakor på torsdagar? Hade det inte varit så bökigt att göra hade jag absolut varit aspirant på att föra traditionen vidare. Jag kommer ihåg när vi var små: Vi åt alltid pannkakor på torsdagar då, men det bästa med vår familj var att vi slapp äta soppa först. Vi fick liksom äta oss mätta på pannkakor, alla andra barn var tvugna att bli mätta på soppan och så fick man en pannkaka till efterrät. Lyxigt vi hade det va! 
 
Funderar ofta på Aftonbladet Plus, vem betalar för det? Vem känner att Yes! Idag var det värt 15 kr i månaden för idag är det detta reportage! ?
 
 
Tycker det är väldigt snyggt med skjorta och stickad tröja, mitt problem är dock att jag inte trivs så bra i proper skjorta. Känner mig lite uppstoppad och pretto, för att inte tala om att det är en ganska svettig kombo. Men älskade Cos har nu lösningen i butik! Tygmarknaden nästa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0