Pyssle & pynt

Är nog för att vi snart flyttar hem och man kan baka igen som bakbloggarna får mer frekventa besök av mig, men detta fick mig att vilja kräkas. Är väl i och för sig det som är meningen men men, fy satan va vidrigt hahaha
 
Vi kommer ju hem till första advent, julpynt be aware - snart kommer jag!!
 
 Mindre än 30 dagar kvar nu, jag längtar ihjäl mig! Snöslask, frost och rugg kom ann bara, jag bryr mig inte! Huvudsaken känner jag sedan den senaste veckan är att man kan andas! 
 
Samlade på mig lite kul i helgen, fått önskemål om att jag ska länka till alla sidor där jag hittar det. Ska bli bättre på det, i den mån jag kommer ihåg hyperlänkar jag nu bilderna. 
 
Hur otippat skulle det inte vara om jag kom in på gymmet i dessa byxor från Nike?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0