Tennis

Igår var vi och tittade på Shanghai Rolex Master, jätte kul! Arena var cool, besökarna var söta, tennisen var grym osv. Här kommer lite bilder!
 
Det är bara i Kina en teservistillverkare har den största montern
 
Coca Cola var såklart med med sin Happiness Machine!
Det är oklart vad de gör, men med svenska ögon såg det ut som att hon frenetiskt kammade honom i nacken med en luskam
Arenan hade tak som var "utfällbart", supersnygg!
 
Federer vad såklart favoriten och arenan var fullsatt, mäktigt! För att se rolig publik kan ni kolla in videon som jag har lagt upp på Facebook, woopa Ganamstyle!
 
I andra set böjade det regna, då drog man in taket. Varför finns inte så här coola grejer i Sverige?
 
När taket var på plats kom det ut en hel armada med folk och badlaka, det var nu dags att torka banan. tror det var mer folk som kom och torkade än som jobbar på en hel Stockholm Open.
 
När vi åkte hem passerade vi ett vägarbete, man är ju van vid att de i alla fall spärras av liiiite. Här gick det dock bra att passera rakt igen typ, undra vad de skulle säga om man kom med den svenska varningsskylten för vägarbete Kör försiktigt, min pappa jobbar här...
 
En pangdag helt enkelt!
Vad vi gjorde innan tennisen? Gick bananas på på Tygmarknaden, 4 toppar, en klänning, en kappa och 12 skjortor till Tobias. Man blir lätt lite wild and crazy där... Nästa helg står smoking på schemat, det ska bli spännande! Ska även testa min brudklänning då, DET ska bli spännande. SAS, jag varnar er: Den 28 november kommer det ett par som ska med flighten till Stockholm, de har ganska mycket bagage.

Kommentarer
Postat av: Lena

Så kul med tennis och så kul med tygmarknaden. Jag har en kompis som ska ner till Shanghai i januari - funderar starkt på att följa med henne ner och just dra till den marknaden. Får härligt många positiva kommentarer på min röda kostym!

Härligt brun du ser ut att vara också!

2012-10-14 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0