Tom

Istället för radio satte jag i morse på Jenny Strömstedt på TV4play, anledningen till att detta val av program var för att jag bara måste läsa/se och höra allt om Hollywood frun Gunilla Persson. Har gått från att tycka hon är helt rubbat till att nästan gilla henne. Dock kan jag inte riktigt förlikas med detta så därför måste jag komma över allt med henne, se alla vinklingar och kanske få någon form av "verklig" bild av henne. Har än så länge sett:
Hollywoodfruars alla avsnitt
Breaking News
Schulman Show
Jenny Strömstedt
+ läst allt från Aftonbladet, Expressen, SVD & DN
 
Status, vill så gärna äta middag med henne! 
 
Men, det var en kille som driver en blogg som heter hetter I Kroppen Min med i prorammet också. Hade jag vetat att han var med hade jag inte valt att lyssna på programmet en fredagsmorgon. Han är i min ålder och har cancer, till råga på allt har han fått veta att han inte kommer att överleva. Han berättar hur det är att leva med en dödsdom och med sig hade han sina bandmedlemmar som berättade om hur det var att leva med en bästa kompis som skall dö. När programmet var slut var det som att luften gick ur mig, gick in på bloggen, läste två inlägg, sen gick jag och tog ett stor iskallt glas vatten. Fy fan. Tips, se programmet, läs bloggen - men välj ditt tillfälle väl. Fredag morgon var inte rätt tillfälle.   

Kommentarer
Postat av: Lena

Såklart var jag också tvungen att gå in på Kristians blogg - en lördagkväll! Med röda ögon sätter jag mig snart vid middagsbordet - gud så orättvist livet är.

2012-10-13 @ 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0