Tysta Mari

I går blev det middag på Sichuan Citizen och drinkar på Kartel, sommaren har kommit tillbaks så blir till att nyttja terasserna igen! 
 
Var länge sen jag la upp lite kul grejer men nu har jag bukart upp min "Kul-mapp", låt mig presentera:
Nästa sommars nöje
 
Ett nytt gästhus
 
En ny stol till vardagsrummet
 
Cyklar allt som oftast hemma och vad är tråkigare än vanliga reflexer? Det är ju synd att man inte ser sina egna hjul när man cyklar. Klicka hem dem här
 
Såg denna, inte för att den är vidare snygg men inser att det kanske är lite nice att bada i alla fall... Tur att vi har badkar hemma! 
 
Vet inte om den luktar gott men kan tänka mig att ha den bara för den fruktansvärt snygga flaskan. När jag och Tobias bodde i min lägenhet på Valhalla vägen hade vi en nyckelpiga som bodde på fönsterbrädan hela vintern. 
 
Lite inne på skogsmullestilen...
 
Tycker bara man blir svettig på ryggen av ryggsäck, men det kan det ju vara värt ibland!
 
Det var allt för denna gång! I dag är det fredag, fullkomligt älskar helger här! De är så galet lyxiga! Tänker på vad vi gör hemma på helgerna och insåg då hur sjukt mycket jag ser fram emot en Petra & Tobias fredag: Ett glas i Östermalmshallen på Tysta Mari med sveriges äldre reklam- och finanspampar, känner mig så sjukt up and comming där. Bäst är när det är kyligt ute för då har folk hatt och basker. För er som aldrig tagit ett glas i hallen, gör det, man får lite plocka mat till vinet. De stänger dock kl 19 så var i tid! Middagen äts sedan på Aubergine på Linnégatan eller Dell Attore på Skeppargatan, eller hemma med plock som handlades i hallen under drinken. För er som känner för det bjuder jag här med in till en sådan fredag den 7e december, ses där kl 17.30!  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0