6 timmar kvar till SEMESTER!

Degens citat:
Man har blivit sjukt bra på att konversera på kinesiska utan att fatta ett ord.
-Tobias kl 08.00 efter att ha beställt en taxi.
 
Jag älskar Tobias för att vi gillar samma saker, tänker ganska lika och tycker ganska lika. Men igår hittade vi något där vi verkligen inte tyckte samma, karaoke. Tobias var i 7e himlen, jag var i helvetet. 
 
 
 
Men skulle faktiskt kunna tänka mig att göra det igen, få platser jag sett honom så lycklig på! Vem är det jag ska gifta mig med egentligen....?!
 
Har en gammal stallkompis som bloggar, hon la upp ett så kul inlägg om Afrika i går. Vi kan ju ibland tycka att Kina är lite små konstigt, men spana in detta
 
Har tänkt på att man säger Afrika till alla länder i Afrika, Vi ska åka till Afrika, Afrikanska maträtter, Afrikansk dans, osv. Kan man göra så eller tycker de att det är lika IQ befriat som vi tycker när någon säger Vi ska åka till Europa eller Europeisktom något? 
 
Går lite halvsegt att streema här (gamla nyheter, jag vet) men tänkte att i Thailand ska jag streema ikapp lite, extra sugen blir man ju på Breaking News när man ser denna bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0