Aftonbladet när det är som bäst!

Skrollade lite snabbt igenom Aftonbladet, hittade då denna nyhet.
Det finns ju konstiga nyheter men sen finns de ju de som spelar i en helt egen divison...! Det sjuka är att nyheten verkligen bara handlar om en man som bröt sig in hos grannen, började äta tvättmedel och sen dreglade i soffan så den blev förstörd. 
 
För ju en kamp mot armmusklerna som vägrar visa sig så var ju tvungen att klicka när jag såg denna
 
Första övningen (den på bilden) är bra, den andra - armhävningar funkar väl ocksa. Men den tredje, stå på händer mot en vägg... Jag KAN inte stå på händer mot en vägg, jag ramlar bara ner på huvudet och har alltid gjort. Efter låg/mellanstadiet tänkte jag va skönt nu slipper man ducka för den leken hela tiden men så kommer den här igen. Svinbra ska den vara också. Måste finnas ett substitut, vägrar tror att det bara är den som fattas för att väcka mina armmuskler.
 
 
Fattas ju bara att de nästa vecka säger att hjula är det nya, för det kan jag inte heller nämligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0