Böcker och poscasts

Eftersom det är så satans trångt på T-banan här är iBooks perfekt!, laddar ner en bok i telefonen och så går resan 1000ggr fortare! Har den senaste veckan plöjt Jag är wanted, alias David Larsson, det är något med den undre världen som jag lätt fastnar för när den kommer i bokform. Svensk Maffia, Bordellhärvan, Lasermannen osv. Språkpoliser och ni som söker en djupare mening med böcker behöver inte läsa den, men ni mer alldagliga kan absolut läsa den! 
 
 
I morse laddade jag ner uppföljaren, Jag är Daniel. Återkommer med om den var lika bra, tyvärr började den rätt tveksamt. 
 
MEN så läste jag i Aftonbladet i dag att Tommy Körberg ska släppa sina memoarer, vet inte vad det är med honom men jag gillar honom skarpt!
 
Tveksam till om han släpper den på iBooks, så om någon från Sverige har vägarna förbi Kina så får ni gärna lägga ett ex i min brevlåda! 
 
Betade av några podcasts idag, hittade några guldkorn:
Värvet med Petra Mede
Virtanen med Eva Dahlgren
 
Virtanen med Tommy Körberg (så klart)
För övrigt är de mest från Värvets och Virtanens sändningar bra, speciellt Virtanen med Ewa Fröling och Beatrice Ask 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0