Dagen rapport

Jag och Tobias gick in i helgen med trasiga magar, halvkul men händer mest hela tiden tycker jag så börjar få rutin.
 
Inledde helgen med mögelsanering. 
Trodde vi hade klarat oss i sommar, men icke!
 
Gick på en hejdå middag med Calle som flyttar hem till Sverige.
Sichuan Citizen, alltid sjukt gott!
 
Hade en heldag med tjejerna.
Välbehövlig manikyr & pedikyr, något som Shanghai alltid levererar!
 

Hemmamiddag i Sofias soffa
 
Barhäng på Bar Rouge, där även Paris Hilton festade loss kvällen till ära. Tyvärr fick jag reda på det första när jag vaknade idag, vilken miss!
 
 
Världens coolaste poledansare (säger man så?) fattar inte hur de gör alla konster utan att slå sig eller bränna  sönder huden. Lyfter på hatten och bugar för dem!

Idag blev det  en sväng på stan, kom hem med varsit mjukiskitt från Kinesiska sportaffären Li Ning så nu blir det home delivery och en film i soffan i våra nya mjukisar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Så himla härligt det ser ut med manikyr, pedikyr och därefter bubbel med med tjejgänget! Kul att återigen läsa din blogg om vad som händer i ert liv ! Kram

2012-09-02 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0