En sån här dag idag

En tyst höstpromenad
 
Älskade Djurgården
 
Min gata i stan
 
 
Naturen
 
En utekväll med människor man känner samhörighet med
 
Frukost att njuta av
 
Shopping utan att riskera livet, och psyket
 

Men hang in there, nu är det Shnaghai! Man kan säga att det är allt som Stockholm inte är, typ.
 
Har tänkte på sömn rätt mycket på senaste tiden, tycker det är för konstigt. Man lägger sig ner, blundar och försvinner i flera timmar. Hur funkar det, hur kan man bara stänga av allt omedvetandes? Fattar ju att man sover för att man är trött, men själva grejen att man försvinner in i sömnen i flera timmar tycker jag är sjukt mäktig! 
 
Har massa klädnypor men vet inte riktigt vad jag ska med dem till, tvätten blåster ju inte riktigt ner hemma. Men OM jag verkligen skulle behöva klädnypor skulle jag skaffa dessa
Kanske till och med skulle göra det festligt att para ihop strumpor!
 
Är det inte sommaren 2013s vrålåk så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0