Gott & Blandat

Lovade ju att ge en rapport på hur mycket vi har använt hopprepet, ganska mycket måste jag säga. Till min förvåning är Tobias en grym hoppare, han har till och med fåt hoopskador efter för många tricks!
 
Vi tog ner en tavla i hallen i går och ersatte den med en mindre, blev halvbra. Väggarna här är så skitiga, drar du ett finger längs väggen blir det helt grått, mysigt!
 
Att koka ris i lagom mängd är något av det svåraste jag vet, hemma står det ju vilken mängd man ska ta men man tar ju alltid lite mer. På vår påse här finns inga sådana mått så här blir det ännu värre..!
 
Blev medveten om Shanghais snabba utveckling i morse på T-banan, mitt bland alla kostymer och märkesväskor dyker denna lilla dam upp
Det lustiga var all alla trängs fruktansvärt i rusningstrafik, men runt denna lilla dam var det helt tomt. Första gången jag ser en grupp kineser på väg visa respekt. 
 
I kväll är det PT pass, denna gång med pojkvänner! Tobias har varit med en gång tidigare, då började han må illa och låg på golvet och hade hjärtklappning. Ska bli kul att se hur mycket de kan trigga igång varandra nu när han inte är ensam kille! Sen blir det avskedsmiddag för CF & Sofia på Kagen, mums!!
 
Dagens smarta saker
 
Vilken smak får det lova att vara?
 
Nudelsoppan blev genast lite enklare att äta!
 
Hej då sega chips & Flingor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0