Har ingen bra rubrik

Tobias var på jobb utanför stan i går. På lastbilen framförs flak står en hund, det blir ett ryck, hunden åker ner i gatan, nästa bil kör över den. Trafiken rullar på som inget hänt. Jag skulle köpa grönsaker efter jobbet och går därför till "saluhallen". Innanför dörrarna står en man med yxa och en höna på golvet, han hugger av huvudet, slänger den i en plåthink. I chock köper jag min majs och broccoli betalar och går ut, hela tiden har jag hört hönan sprattla i dödsryck i en plåthink precis bredvid. Det är intressant med nya kulturer, att lära sig om andras tankesätt får dig att växa. I helvete heller, det får mig att bli mentalt instabil.
 
Lovade mamma att gå till pysselmarknaden i helgen, blev lite pysselsugen jag med..
 
 
 
Hittade såklart lite saker som man kanske inte slänger sig över och gör själv, men man kan ju köpa!
 
Den är 1m hög, rätt cool att sätta i trädgården!
 
Stolen, jag vill ha stolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0