Kan man hyra en japan?

I går var vi på japanska restaurangen Bankura, tror vi beställde in allt vi kunde hitta som såg gott ut på menyn, drack drinkar vin och öl och fick sedan en nota på 450 RMB. MN måste älska sådana kvällar! Det flesta gästerna på Bankura är japaner på besök i stan, kunde verkligen inte ta kort på dem men vi fick ett gäng på 6 st bredvid oss. De är så fina, ler och ser ut som att de älskar alla men deras kroppar utstrålar jag har magiska krafter och kan döda alla på ett kick! De drar in öl och dricker zaky som att det är vatten, röker konstant och skrattar och mmmmar högt. Ah jag vill bara hänga med dem! När de hade druckit upp sin zaky frågade jag om jag kunde få den tomma flaskan, det blev helt tyst runt bordet och alla tittade på mig som om jag var från en annan planet, tills en av gubbarna samlade sig och gav mig flaskan och korken. Tack!    
 

Fin va!
 
I morse åkte jag T-bana med den mest välvårdade tuppén jag någonsin sett
 

 Eller det kanske är en hel peruk?
 
Jag vet att det är långt kvar till jul, men var inte dessa julelefanter väldigt gulliga?

 

Snurrade in på ett hundtema på thefancy till frukosten idag, ska så ha hund en dag!
 
Det är ju nästan så att man skulle låna den själv en dag
 

Sjukt oklart varför man skulle ha denna "bonad" men har man inte fått uppmärksamhet förr!
 

Fredag idag, skulle vilja placera denna vecka på 1:a plats på listan över Historiens Längsta Veckor. Helt slut. Jag och Sofia hade något ljust moment i veckan och bokade två (!) timmars squash ikväll, hur tänkte vi där? I helgen vill jag göra något frilufsigt, fan vilken fel stad jag är i då känner jag... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0