Mumsfillibaba

Bankura hela kvällen lång i går med CF & Sofia, de flyttar hem nästa helg så gäller att maxa hänget med dem! God mat som vanligt, dock räknar man ju kallt med att magen ballar ur efter udda mat nu mera och det var väl inget större undantag denna gång! Det är ju någon form av stid mellan Japan & Kina om de här små plutt öarna, detta har resulterat i att flera japanska affärer och fabriker har stängt här. Funderade ett tag på om vi skulle gå någon annan stans än till ett japansk ställe i går, men isåg att är det någonstans här jag vill vara om det blir rörigt så är det hos en japan. Ser framför mig hur de sliter fram sabeln, hoppar upp mot väggen och sen ner på motstånarna samtidigt som de vrålar njihaaaa!!!!!! Som tur var hände det inget, dock var Andreas Lundstedt på samma restaurang.
 
Var för trevlgit så blev inga bilder men hittade som vanligt lite annat kul.
 
Hade jag ett stor rum så skulle inte denna vara fel! Skulle ju ta söndagsfilmen till en helt ny nivå!
 

Finns massa hål i väggen som säljer läderskärp, jag tar 4 tack!
 

Gulliga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0