Regn regn regn

Vet inte vad som har hänt med vädret här, vill inte minnas att det regnade sådana här mängder i September förra året men nu alltså. Herre Gud. I fredags regnade det så att tak gick sönder, i dag när jag var på väg hem fastnade jag i ett köpcentrum(!) i en timme för det gick verkligen inte att gå ut. När jag var fast i köpcentrumet passade jag på att kolla lite affärer, gick in på den japanska butiken Asobio men det skulle jag ju inte gjort. Tänk er COS fast 4 ggr så stort och H&M priser, stod i provhytten och hade ont i magen av beslutsångest. Till slut tänkte jag va fan, gick till betalningen, drog kortet, gick hem och sa till Tobias som det var: Jag behövde grejerna, punkt. 
 
Har blivit fasligt sugen på att börja rida igen, vet inte om jag känner för att rida runt runt, tänka sitsen, ställa igenom, se till att de trapmar under sig, tempoökningar och de perfekta fattningarna. Mer inne på Emil i Lönneberga stilen, stor och tjock häst, stora ängar och barbacka, ah vad kul det skulle vara!!
 
 
Nu står Tobias i köket och jag får inte komma i. Ska blir köttbullar och potatismos. Mums!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0