Smärta, en högre grad av njutning!

Fernando Volken Togni har gjort ganska kul illustrationer under namnen Vad du ska göra i en stad om du har 24 timmar där
 
Blir mest sugen på att åka till Ngorongoro. Måste kolla upp vart det ligger...
Se alla länders illustrationer, ej Sverige, och massa andra fina här
 
Förr åt vi sushi middag mins en gång i veckan till middag, men sen bytte stället ägare och det blev bara snuskigt där. I går gav Tobias det en ny chans, YES! De har bytt ägare igen och är nu nästan tillbaka på samma underbara nivå som de första ägarna!
 
Ser kanske lite slemmiga ut, men de smälter i munnen!

I onsdags hade vi vår första PT timme för hösten, jag ska nu försöka beskriva min träningsvärk.
Att sätta sig: Det går sakta både upp och ner, jag försöker ta emot/skjuta ifrån med armarna för att minska rumpans belastning. Förutom att rörelsen i sig får mig att göra miner där mitt ansikte vrider sig av smärta så gör "landningen" ont. Jag är liksom öm i rumpan så när jag väl sitter måste jag ca var annan minut ändra position för det ömmar så.
Att sova: Man vet inte riktigt hur ofta man vänder sig när man sover, men eftersom jag har vaknat och behövt lyfta mina ben i varje vändning vet jag nu att jag vänder mig otroligt många gånger på en natt. 
Ta upp något från golvet: Jag låter det ligga kvar, böjningen är en fysisk omöjlighet. 
Gå i trappor: Jag håller tummarna för att ingen ser mig när jag går ner för en trapp, vaggar som en höggravid 100 åring. 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra beskrivning, blir sjukt irriterad när jag tappar något och såklart tappar jag saker hela tiden nu för jag har ingen koll på min kropp.

2012-09-07 @ 07:40:11
URL: http://lostinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0