Tänk om man hade en ugn

Tror ingen förstår vilken vändning mitt liv skulle ta då, jag skulle leva och bo vid min degbunke. Med frekeventa mellanrum skulle jag springa på löpbandet tills jag fick blodsmak i munnen för att sen kunna äta allt jag bakar. Har sån bakelse craving så det finns ingen motsvarighet!! Kanske inte så konstigt när man springer på recept på Peanut Butter Cheesecake Oreo Cups på bloggen Pinkpastryoh Lord..!
 
Om en vecka åker vi till Thailand, där finns det en ugn.. Woops!
 
Igår gick vi förbi ett hål-i-väggen-skoaffär där de sålde skoblock. Blev 13st till mig och Tobias, lika bra att köpa till alla skor på en gång tänkte vi. Vi satte nog försäljningsrekord hos den lilla mannen, kan vara så att han gapar förvånat än.
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är när man läser om er shopping av skoblock som man känner att man borde åka ner en gång till. Sen kan man ju undra hur många gånger i livet jag har saknat skoblock men v.. f... shopping är ett måste och gör en lycklig! Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-09-24 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0