Träning & bullar = Jing & Yang!

Vi inledde morgonen med ett träningspass, jag på gymmet och Tobias i poolen med sin nya simkompis Yuang Gou. De är super bundisar nu, messar om vattentäta pulsklockor, vilka distanser som ger mest, effektiva armtag och andningsknep, osv. Jag kan inte rå för det men jag tänker bara på filmen Allt Flyter, killgänget som börjar med konstismmet, när det går ner och möter varandra i sina speedos. 
 
 
På gymmet hängde jag med en sån där kines som går baklänges på löpbandet. Kan inte ta dem seriöst, det är ju så fruktansvärt dumt. Jämna ut för att man går så mycket framåt... Vet ingen dummar förklaring jag fått till något jag någonsin frågat, alla kategorier.
 
Gick förbi ett bageri idag, är det något kineserna kan så är det bakverk till en billig peng.
Allt för 80:-
 
En kaninpåse för 10:-
 
Åt lunch på ett Taiwanesiskt ställe idag, trodde det var spolknappen men när jag tryckte så började det låta som porlande vatten. Vet inte om man ska trycka igång den för att man har svårt att gå på toa eller för att däpa ljudet... Oavsett syfte så kändes den lite väl mycket för att ha på en restaurangtoa... Water Flow Sound Sender
 
Hittade två uppfinningar idag som skulle sitta fint
Stans snyggaste högtalare, lätt!
 
Det här är ju att ta dippningen till en ny nivå!
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0