Vad har jag missat?

Det har länge talats om Martin Björk i Filip & Fredriks och Alex & Sigges podcast och jag har intea fattat grejen eftersom jag varken sett eller hört honom sedan Fråga Olle. Så såg jag honom på Instagram igår, vad har hänt? Har svärmorsdrömmen har fått ålderskris?
 

Annat skoj som händer är ju att Bonde söker fru har börjat, Har några vänner som älskar detta program och känns skönt att ha dem på Whats uppen så jag får min dagliga feed av Bönderna!
 
 
Åkte T-banan i morse igen, det regnade men såg ut så här på tåget. Undrar seriöst om jag missat en helgdag för även kontoret är halvtomot...
 
Känner att jag inte har lagt upp några kul Jag vill ha grejer på sista tiden, men här kommer de!
Kan inte bestämma mig om det är lite väl vulgärt eller coolt...
 

Ge mig en box så jag kan börja tappa på momangen!! Jag älskar!!
 

Som en espresso och efterrättsnörd så kan ju inte denna väcka annat än ha-begär!
 

Jag var så sjukt bra på Pac Man! Nästa sommars altanbelysning, check!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0